Facebook пренарежда приоритетите си! Дава предимство на семейство и приятели…Защо ли?

Facebook, новини семейство и приятели реклами Зукърбърг
Facebook обяви важна промяна в начина на функциониране на своята информационна емисия.

Основната промяна на кода е свързана с това да постави назад рекламодатели и медийни поствания, а най-отгоре да излиза това, което споделят семейство и приятели.

Това може да е сигнал за проблеми за медиите, стремящи се да привлекат читатели и да получат приходи от реклами.

От Facebook твърдят, че отдръпването ще доведе до по-пълноценно общуване на  потребителите в социалната мрежа.

Промяната в начина, по който Facebook подрежда постванията, ще придаде по-голяма тежест на взаимодействията и връзките с приятелите и семейството, заяви Марк Зукърбърг – основател на Facebook.

„Привличането на хора и укрепването на общностите в реалния свят са приоритени. Актуализацията на класацията за новини, която ще се появи в световен мащаб през следващите седмици, се очаква да подкрепи тази цел“, заяви Зукербърг.

„Ще видите по-малко обществено съдържание като публикации от бизнеса, търговски марки и медии“, каза Зукърбърг на страницата си във Facebook.

„Това е голяма промяна“, каза мениджърът на News Feed в компанията Джон Хегемън.

В тестове от октомври досега в страни като Словакия, Гватемала и Боливия, медиите отбелязаха значителен спад в кликванията на Facebook.

Социалната мрежа се опитва да реши проблема с привличането на рекламни приходи, каза Оливър Ерцшейд, технологичен изследовател в университета в Нант.

„Онези, които искат видимост, ще трябва да платят, за да продължат да я получават“, каза той. „Това би могло да повлече крак и за други сайтове на Facebook, като Instagram“, заяви още той.

Оставете коментар

Напишете първия коментар!